UA-58390013-1

TRAINING: TART CHERRY JUICE

Dat veel duursporters de dag beginnen met oatmeal (red. havermout) dat is geen publiek geheim. En ook van bietensap zul je vaak gehoord hebben. Maar wist jij dat ZURE kersen (ook wel tart cherries genoemd), een van de meest anti-oxidante fruitsoorten, een groot aantal voordelen heeft op onder andere prestatie en herstel? Ga nu niet verticaal knikken met je hoofd want dat wist jij gewoon niet! Diverse wetenschappers hebben nu bewezen dat hardlopers, welke 2x per dag een zure kersensap drinken – zeven dagen lang, veel minder spierpijn hebben na een lange duurloop. Het heeft een soort van ontstekingsremmende werking in de spieren. En ga nu niet wederom instemmend meeknikken want ook dit wist jij gewoon niet!

Het motto van tri-athlete.nl is motiveren, hierbij een lekker recept om ‘tart cherry juice’ eens te proberen! Als je nog energie over hebt kun je natuurlijk ook naar een grotere supermarkt hardlopen om een flesje soldaat te maken.

Ingrediënten:
1 groene appel, een halve bakje aardbeien, 0,23kg organische zure kersen (zonder pit), 2 strookjes selderij, een halve komkommer ( zonder schil), een halve citroen (zonder schil) en wat water.

In de blender..

En drinken maar!

 

Geen dank!

Leave a Comment

Your email address will not be published.